Ehliyet Sınavından kalınca kaç sınav hakkı var?

Sınav Bilgileri Yorum Yap

Aday, en fazla 4 (dört) yazılı, 4 (dört) uygulama sınavına girme hakkına sahiptir. Sınav döneminde sınava girmeyen adayın 1(bir) hakkı kullanılmış sayılır.

Adayın sınav gününde sınava giremeyeceğini gösterir yatakta tedavi gerektiren doktor raporu varsa 4 (dört) yazılı (test) ve 4 (dört) uygulama sınav hakkı bittikten sonra girmediği sınav için 1 (bir) hak daha kullanabilir. Teorik derslerin sınavlarında başarılı olup direksiyon eğitimi dersi sınavlarında dört dönem sonunda da başarısız duruma düşenler istemesi hâlinde aynı kursta ilan edilen direksiyon eğitimi dersinin ücretini ödemek ve sertifika sınıfında belirtilen sayıda direksiyon eğitimi dersi almak kaydıyla dört dönem daha sınava girebilir.Teorik derslerin sınavından dört dönem sonunda, direksiyon eğitimi dersi sınavında ise ikinci dört dönem sonunda da başarısız duruma düşenler, kayıt işlemlerini tamamlamak ve ücretlerini ödemek suretiyle kurslara yeniden kayıt yaptırabilirler.

Aday, sınavda başarısız olduğu taktirde tekrar sınava girecektir. sınava girebilmek için tekrar sınav ücreti yatırması gerekmektedir.

Bu yazı Ocak 2014′den itibaren değişen sınav sistemine göre güncellenmiştir.

Bu konuyu okuyanlar şunları da okudu:

“Ehliyet Sınavından kalınca kaç sınav hakkı var?” yazısına 185 yorum yapılmış:

Sayfa: « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 »

  1. 111
    Ayhan

    Arkadaşlar ben ilk sınavımda motor ve trafigi gçmişim bidahakinde sadece trafik dersinemi gircem yoksa a2 dersleride olcakmı!


  2. 112
    ada

    (ideal surucu kursu)ıkı defa sınava gırdım motordan kalmıstım sınav hakkım besmıs benım gırmedıgım uc sınav hakkım daha vardı ve ben onları atlamıstım meyersem sınava gırmedıgım her hak gecersız sayılıyomus ve dosyam yandı ben bunu bılmıyodum ve banda soylenmeddı surucu kursu yuzunden dosyam yanmıs oldu ne yapmam gerekıyoooo


  3. 113
    kemal

    trafif ve motor dersini verdim ilk yardımdan kaldım dosyam kapandı tekrar tüm dersleremi giricem yoksa sadece kaldığım derleremi


  4. 114
    fırat diler

    sınav hakkı bir nedebek bana söylermisiniz


  5. 115
    rıdvan kıyak

    bende trafikle-motor girdim trafik 70 geldi geçtim motor 63 geldi motordan kalmışım malesef inş bir sonraki sınavda onuda veririm


  6. 116
    duyqu

    pekı 2 sınavdan kalan kısıler ne kadar yatırıcaklar ?bileniniz varmı yine 50mi yoksa 100 mü?


  7. 117
    atıf

    peki teorik sınavdan geçemeyen direksiyona giremiyormu tam olarak nedir olay şimdi geçemedim ben 65 le kaldım motor bölümünden 21 aralıkta tekrar gircem motora geçersemmi direksiyon sınavına gircem yoksa bu kasım gibi gircekmiyim ??


  8. 118
    Absürd

    Arkadaşlar notlarımı söyliyorum. Kimsenin zoruna gitmasin: Motor:75, İlk Yardım 90, tirafik 82 …


  9. 119
    yunus

    bak ya 68 ile sadece motordan kaldım şimdi boş yere 1 aha gircem sınava


  10. 120
    GoGo

    Sınav yönetmeliği değişiyor…Artık 100 soru değil 45 civarında soru sorulacak…Ayrıca direksiyon sınavı 1 tur atıp gelme değil 1 saatlik yoğun trafikte kullanım şeklinde olacak bilginize…


  11. 121
    peri

    arkadaşlar örneğin motor ve trafikten kaldıysanız bir dahaki sınavda ikisinden de sorumlusunuz ve 100 tl yatırmanız gerekiyo bunun 50 tlsi meb’na 50 tlsi kursa veriliyo.ayrıca merak ettiğiniz şeyleri kursunuzu arayıp ordan öğrenin bir ton para alıyolar işe yarassınlar biraz.


  12. 122
    can

    ya ben 2 kere kaldım 3 hakkımda geçtım surucu kursu bana dedıkı her sınavdan kaldıgın taktırde kursa 80 lıra yansıma yapılıyo dedı bu doqru mu ? acaba bılgılerınnızı beklıyorum lutfen acılll


  13. 123
    savas

    arkadaslar bende 2 subat gunu gırdım sınava trafık dersınden 68 alarak kaldım ılk sınavımdı bırdahakı sınavım 16 marta ve sınav ıcın 100 tl ıstıyorlar sızınkıler daha az :/ neden bole


  14. 124
    merve

    böyle değişiklik olmaz olsun soruların sayısını görunce zaten moralim gitti ve kaldım :(


  15. 125
    exxception

    Bazı arkadaşlar biraz atmasyon yapmış yok efendim dosya yakında ömür boyu ehliyet alamazsın diye söylüyorum dosya yaktığınız zaman tekrar en baştan kayıt olursunuz kurs süreci en baştan başlar bilip bilmeden insanları yanıltmayın.Yazılı sınavdan kalırsanız bir sonraki yazılı sınavda geçemediğiniz derslerden sınava girersiniz.Direksiyon sınavında kalırsanız sonraki direksiyon sınavına girersiniz.Başarılar


  16. 126
    gulay

    İlk yardım sınavında neden 15 soru? Tam 70 puan ne alırsan al tuturamasın. Eğer 10 doğruyla 70 sayılmayacaksa; hep geçme notu 73 olacak ilk yardımdan.Hesaplama 15 soruya
    hiç uymamış


  17. 127
    sanane amk

    amk bunedir yaa sadece ilk yardımdan kaldım 2 soruyla teee bidaha hazranda grcem snawa yo pardon harzran denmez ona temmuzz hazranın 29 dokuzu ne amkkkkk !!!! bi ehliyet için 3 ay bklıcem mı bdaha skerm bole işi amkk herşeye para alıonuz yokk cart wergisi yok cut wergisi bi dersten kaldım eger kur s 100 tl isterse dosyamı ordan alıcam amk bunedir lan böle kursamı çalışıoz biz yawsaklara bak hele…


  18. 128
    ibrahimmm

    arkadaşlar. 5 sınavn 3 üne girdim. 5 hakkma girmek istedm. girdirmediler. sürücü kursuna 350 lira ödeme yapmam gerkiyormuş. Ondan dolayı sınava girdirmediler beni.. Dosyam yandımı. 2 dosya açtrmak kaç liraya mal olur. Ben hakkımı arayabilirmiyim bu durumda.. şimdiki kayıt oldgm sürücü kursundan kaydımı sildirp başka bi yere kaydımı aldırabilirmiyim.. Lütfen cevaplarınızı bekliyorm..


  19. 129
    burhan sırdaş

    ya ben 2 sınava girdim ama 5 hakım bitmiş daha önce girmediğim sınavın raporu var girebilrimiyim yardımcı olun


  20. 130
    mehmet

    kımse var mı şuan burda soru soracaktım ?


  21. 131
    mustafa konakci

    Gecen sene surucu kursuna yazildim ilk dinavimda motordan ikinci sinsvimda ilk yardimdan gectim fakat 3. ve 4. Sinavima giremedim ve son bir hakkim kaldi sene gectigi icin tekrar kayit yaptirmalimiyim gerekmiyosa besinci sibavda cakarsam ne yapmam lazim yorumlarinizi bekliyorum beyler


  22. 132
    yılmaz

    motor 85, ilk yardım 87, trafik 68 :S


  23. 133
    hakan

    motor 55 ilkyardım 60 trafik 45 kaldımmm offfffffffff son hakkım dı elvada tüm mutluluk bitti ehliyet alamıyorum cok fena oldum komulık bile oldum kaldım evet ben kaldım


  24. 134
    aytekin

    offf sınavdan kaldım son hakkımdı of lan of


  25. 135
    bülent

    arkadaşlar ben yazıladan geçtim direksiyondan kaldım sürücü kursundan kaydımı aldırsam başka yere yaptırsam sadece direksiyondan mı giricem yoksa en baştan mı


Sayfa: « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 »

Sayfaya yorum yazınız

Yorumunuzu aşağıdaki kutuya yazınız ve Gönder'e tıklayınız.

WP Theme & Icons by N.Design Studio | Türkçe Çeviri: WP Arşiv
Yazılar RSS Yorumlar RSS Giriş