Ehliyet Sınavına nasıl itiraz edilir?

Sınav Bilgileri Yorum Yap

a. Sınav sorularına, cevap anahtarına ve sonuçlara yapılacak olan itirazlar, soru ve cevap anahtarının http://www.meb.gov.tr internet adresinden yayımlanmasından itibaren en geç 10 (on) gün içinde dilekçeyle YEĞİTEK’e yapılacaktır.

b. Adaylar, sınav sonuçlarına ve sınav uygulamasına ilişkin itiraz başvurularını, T.C. Ziraat Bankası Başkent/ANKARA şubesi, Türkiye Vakıflar Bankası T.A.O. Ankara Merkez şubesi ve Türkiye Halk Bankası A.Ş. Küçükesat şubelerinden herhangi birine, “Kurumsal Tahsilât Programı” aracılığı ile 10 TL (On TL KDV Dahil) itiraz ücreti yatırarak, alınan banka dekontu ve sınav adının yazılı olduğu dilekçe ile birlikte yapacaklardır.

c. Başvurusu/sınavı geçersiz sayılan, sınava girmeyen, sınava alınmayan ya da sınavdan çıkarılan, adayların/kurumların bu konuyla ilgili itiraz başvuruları dikkate alınmaz.

d. Ücret iadesi alabilecek adaylar Millî Eğitim Bakanlığının resmi internet sitesinden sorgulama yoluyla durumunu öğrenebilecektir.

e. Faksla yapılan itirazlar dikkate alınmayacaktır.

f. İtirazların cevaplanmasında YEĞİTEK genel evrak kayıt tarihi dikkate alınacaktır.

g. Süresi geçtikten sonra yapılan itirazlar ile adayın T.C. kimlik numarası belirtilmeyen, banka dekontu eklenmemiş, imza ve adresleri olmayan dilekçeler dikkate alınmayacaktır.

Bu yazı Ocak 2014′den itibaren değişen sınav sistemine göre güncellenmiştir.

En çok yorum yapılan yazılar:

“Ehliyet Sınavına nasıl itiraz edilir?” yazısına 187 yorum yapılmış:

Sayfa: « 1 2 3 4 5 6 7 [8]

  1. 163
    murat

    13 subat 2016 sınavında bende 74 bekliyordum maalesef 68 almisim ve bu 3.sgirisim ve hepsinden 68 aldim maalesef bu iste bi ibnelik var


  2. 164
    arif

    Arkadaşlar bende 4 sınava girdim dosyayı yaktım 3 sınavda 68 de kaldım 03.05.2016 tarihinde sınavdan 64 aldım ben yüksek bekliyordum ama notum dusuk geld dilekçe nasıl yazılıyor bilgisi olan yazsın lütfen allah aşkına HAKLARIMIZI YEDİRMİYEK DİLEKÇE NASIL YAZILIYOR


  3. 165
    ali

    bunlar resmen soyguncu milleti soyuyorlar sesimizi duyuralım


  4. 166
    sahin gumus

    arkadaslar bende 76 beklerken 66 altı almısım sınav sorulasrını cozdum bu işte bisey var dılekce verelim hemen insanları boyle harcıyolar


  5. 167
    mustafa

    Arkadaşlar itiraz nasıl ediliyor bilen varmı


  6. 168
    Oğuz Aygün

    14 mayıs sınavına girdim arkadaşlar 11 tane yanlışım var hadi 3 tane daha çıksın çözdüm soruları 68 de kaldık ulan ben itiraz etmek istiyorum nasıl yapıcaz bilen varsa yardımcı olsun


  7. 169
    Gamze yıldız

    Bu sistemin Allah belasını versin 68 le kalmak ne demek ne Moral kaldı ne bişey nalet köpekler bok var sanki zoelastiriyorlar


  8. 170
    Oğuz Aygün

    Arkadaşlar yeğitek i sürekli arayın mail yollayın dilekçe yollayın teyzem ilkden 68 de kaldı sonra aradılar sistem arızalandı geçtiniz dediler savunun hakkınızı kanıtlasınlar şikayet edin sürekli


  9. 171
    Hilal

    73 almam gerekiyordu 66 almışım ya


  10. 172
    Hilal Güldal

    Arkadaşlar itiraz edin ben yarı edeceğim haksızlık etmişler yüzlerce insana ben annemle aynı sınava girdim ikimiz 66 almışım soktayim yaa hahaha


  11. 173
    Nazim

    Nalet olsun boyle sisteme 86 beklerken 68 almisim


  12. 174
    sedat

    Ben iki defa dir ehliyete giriyorum ve ikisindede aynı şey oluyor 50 alıyorum ve ben bunu kabul etmiyorum benle başka kursa kayıt olan arkadaşlar. Var onlara haftaya belli olacak demişler bana mesaj attılar kaldınız diye ben bunu asla kabul etmiyorum eğerki burda yazdıklarımizı görüyorlarsa hemen bir çare bulsunlar


  13. 175
    Nihat üzrek

    Arkadaslar dilekce ise yariyosa ornegini koyun yollayalim sokarlar boyle ise 74 bekliyodum 68 aldim bu iste ibnelik var ve haram olsun o sorulari soranin da amk


  14. 176
    Oğuz Aygün

    Ya herkesmi 68 de kalır bunu gerçek yapmıyolar ya


  15. 177
    baki akdemır

    ilk sınavdan 68 aldım ikincıden 0 serefsız bunlar cıkan soruları cozdum 3 gun sonra 39 dogrum vardı ıbneler mesaj attı notunuz 60 var bu ıste hıle hurda sesımızı duyuralım


  16. 178
    baki akdemır

    4 yanlıs nbı dogruytu goturuyomus dogrumu acaba


  17. 179
    Meltem

    Ya 82 beklerken 68 aldım yüz kere yaptığım cevapları kontrol ettim 39 doğru çıkıyor imkansız bişey milletten para koparmak için herşeyi yapıyolar


  18. 180
    kadir

    arkadaşlar bankaya 10 tl yatırıp banka dekontu ile belirlenen adrese dilekçe yazıp yolluyorsunuz büyük ihtimal 10 gün içinde açıklanır YAPTIKLARINI HATIRLAYANLAR BAŞARISIZ OLANLAR SÜRÜCÜ KURSUNA BİLGİ ALSIN ARKADAŞALAR 2 SORU HATALI İDİ


  19. 181
    canan

    ben bier yazılı sınava girdim puan tuturamadım fakat ikincisinde tüm işlemleri gerçekleştirdim fakat katılamadım geçersiz sayıldım ve son hakkım varmış şimdi bana söyleyin bu adaletmidir devlet bizimle adeta dalga geçiyor


  20. 182
    canan

    kurslatr bize slında hiç birşey vermiyor hatırlatma bile yapmıyorlar arkadaşlar hakkımızı yiyorlar ehliyeti nasıl alacvağız bana söylesin devlet


  21. 183
    Zeynep bilaloglu

    4 seferdir de 68 aliyorum ben bu işten hiç birşey anlamiyorum bende itiraz edecegim böyle birsey nasil olur


  22. 184
    canan

    bn sınavda kazanamadım nasıl itiraz edeceğim peki kağıt üzerindemi araba kullanacağız biz bu işten hiç birşey anlamadım bn milli eğitim ne yapmaya çalışıyor sanki ehliyet alanlar çok biliyorlar sanki arabayı kullanıyorum fakat keğıt üzerinde kullanmam gerekiyo herhalde çok paramız var ya devlbizi soyuyor arkadaşlar bunu anladım


  23. 185
    canan

    ben o parayı nasıl kazanıyorum bilmiyorlar kendileri gibi zannediyorlar bizi bedavadan para kazanmıyoruz onlar allah yedirmesin size fitil fitil burnunuzdan gelsin okadar


  24. 186
    hasan özturk

    kaydirma yaptim bir soruda ve benim puanim ise 68 eger kaydirilan soru kayma olarak hesaplanmazsa 2 puan verilse sinavi gececem İNŞALLAH cevabinizi bekliyorum zaman kisitli şimdiden teşekurler…


  25. 187
    İbrahim efe

    Arkadaş bi insan üç sınavdanda 62 alırmı yav ayıptır amk çocukları


Sayfa: « 1 2 3 4 5 6 7 [8]

Sayfaya yorum yazınız

Yorumunuzu aşağıdaki kutuya yazınız ve Gönder'e tıklayınız.

WP Theme & Icons by N.Design Studio | Türkçe Çeviri: WP Arşiv
Yazılar RSS Yorumlar RSS Giriş