21 Nisan Ehliyet Sınavı Sonuçları 2018

Sınav Sonuçları Yorum Yap

Sınav sonuçları açıklandığında görüntülemek için buraya tıklayınız.

Açılan sayfada 21 04 2018 Tarihli Motorlu Taşıt Sürücü Adayları Sınavı, Sınav Sonuç Bilgisi adlı bağlantıyı tıklayın…

21 Nisan 2018 Ehliyet Sınav sonuçlarının açıklanmasının ardından, adaylar MEB’e girdikleri TC Kimlik no‘ları ile ehliyet sınav sonuçlarını, yani kaç puan aldıklarını öğrenebilecekler. Sınav sonuçlarının puan bazında açıklanacağı tarih, resmi açıklamaya göre, 3 Mayıs 2018 Perşembe′dir. Ehliyet sınavından geçebilmeniz için İlk Yardım, Trafik ve Çevre, ve Araç Tekniği derslerinden oluşan 50 soruluk testten 70 puan almış olmanız gerekir.

21 Nisan 2018 Ehliyet sınavını geçmek için kaç doğru (kaç puan) yapmam lazım?
50 soruluk ehliyet sınavında 100 üzerinden 70 almanız için 35 doğru yapmanız gerekir.

Sınavı geçen adayları direksiyon sınavı bekliyor olacak.
Tüm adaylara direksiyon sınavında başarılar diliyoruz.

Bu konuyu okuyanlar şunları da okudu:

“21 Nisan Ehliyet Sınavı Sonuçları 2018” yazısına 1.199 yorum yapılmış:

Sayfa: « 138 39 40 41 42 43 44 [45] 46 47 48 »

  1. 1100
    Servet

    sonuçlarda girdi yazıyor bu ne demek puanlarım da

    MOTOR_B
    65 -GİRDİ

    TRAFİK_B
    72 -GİRDİ

    İLKYARDIM_B
    80 -GİRDİ

    bu nedemek şimdi?


  2. 1101
    orhan

    motor 70 ilk yardım 70 trafik 70


  3. 1102
    hakan

    Arkadaşlar bugun açıklanması lazım ama halen açıklanmadı saat kaç gibi açıklanır yada bu saatten sonra açıklanır mı bilgisi olan varsa yazarsa çok sevinirim


  4. 1103
    emre

    saat 12 De açiklanir


  5. 1104
    Hasan

    Calismadan girdim Gecmisim ;)


  6. 1105
    edanur

    nerden bakcez bakilmio


  7. 1106
    Ahmet

    Hasan nerden baktında biliyon kardesim..


  8. 1107
    mehmet aydın

    sınav puanı .hakkımızda hayırlısı olacak inşallah


  9. 1108
    Ceren Su

    18 ekimde yapılan sınav sonuçları açıklandı mı acaba ? açılandıysa nereden bakılacak ?


  10. 1109
    yilmaz

    Daha aciklan mamis ya hakkimizda hayirli ilsun


  11. 1110
    cesur

    arkadaslar sınav puanım 60 ve girdi yazıyor bu nedemektir


  12. 1111
    ali

    Arkadaslar ben 9kasimda direksiyon sinavina girdim e kazandim size tavsiyem sabirli olmaniz


  13. 1112
    veysi demir

    Cevap


  14. 1113
    şükrü esoglu

    ehlıyet sonucu


  15. 1114
    serdar

    arkadaşlar bu sınav sonuçları ne zaman açıklanacak sabırsızlıktan geberiyomm gerçeği fazla umudum da yok ama kazanmış da olabşiliri m allah yardımcımız olsunn ne diyeyimm inş kimse kaybetmez


  16. 1115
    sinan mete

    Arkadaşlar sabır edelim allah büyük oda aciklanacak ve gelip geçecek her zaman hayirlisini dileyelim


  17. 1116
    selin

    sınav sonuçları yarın açıklanacak kaldım diye düşünüyorum ama bi umut iste inşallahhhh geçmişimdir. :( (((


  18. 1117
    bestami

    Oda gelir gecer kardes


  19. 1118
    erhan

    aca kazandımı ya çok merak ediyom kesin 100 aldım


  20. 1119
    şahin

    arkadaşlar 1 soruyla kaybetim


  21. 1120
    hamza

    puanlara nasıl bakılıyo lutfen yardımcı olun puanıma nerden bakıcamı bılmıyorum


  22. 1121
    mesut

    girdi ne demek ya


  23. 1122
    emre

    Arkadaşlar girdi yaziyo sınav sonucu nedemk istiyo


  24. 1123
    naciye

    Gavatlar acemi insandan sfr yanlis bekliyolar insani zr durmda brakiyolar her kalmada ikiyuz istiyolar isine geleni gecryolar


  25. 1124
    ahmet akan

    27 haziran cumartesi günü ki sınavlav açıklandımı acaba bilgisi olan?????


Sayfa: « 138 39 40 41 42 43 44 [45] 46 47 48 »

Sayfaya yorum yazınız

Yorumunuzu aşağıdaki kutuya yazınız ve Gönder'e tıklayınız.

WP Theme & Icons by N.Design Studio | Türkçe Çeviri: WP Arşiv
Yazılar RSS Yorumlar RSS Giriş