Direksiyon sınavından kalanlar ne yapacak?

Sınav Bilgileri Yorum Yap

21 Nisan 2018 Cumartesi günü yapılan MEB Teorik Ehliyet Sınavı’nın ardından İlk Yardım, Trafik ve Çevre ile Araç Tekniği derslerinden oluşan testden 70 ve üzeri puan alan adaylar direksiyon sınavına girmeye hak kazanmışlardı. Akabinde Türkiye genelinde üç ayrı tarihte yapılan  (ilki 5-6 Mayıs 2018, ikincisi 12-13 Mayıs 2018 ve üçüncüsü 19-20 Mayıs 2018) direksiyon sınavından 100 tam puan üzerinden 70 ve üzeri puan alan adaylar direksiyon sınavını geçmiş sayıldı. Ancak bu tarihlerin herhangi birindeki bir sınavdan 70′den düşük puan adaylar direksiyon sınavından başarısız olmuşlardır. Direksiyon sınavından kalan adaylar için tekrar bir direksiyon sınavı yapılacaktır. Sınav için tarih Türkiye genelinde 19-20 Mayıs, 26-27 Mayıs 2018‘dir. Ancak bu tarih şehirlere ve sürücü kurslarına bağlı olarak değişebilir. En doğru tarih için lütfen sürücü kursunuzla irtibata geçin. Direksiyon sınavından geçmek için aşağıdaki yazımız size yardımcı olabilir:

Bu konuyu okuyanlar şunları da okudu:

“Direksiyon sınavından kalanlar ne yapacak?” yazısına 2.260 yorum yapılmış:

Sayfa: « 180 81 82 83 84 [85] 86 87 88 89 9091 »

  1. 2086
    sahin

    Arkadaşlar bimere hep beraber yazalım bu durumları.mesela 2kere stop etme hakkın varken neden 2kere park etme hakkın bulunmuyor.meb eski ehliyet alanlara trafik adabı dersi verdirecekmis.madem öyle bir de direksiyon sınavına girsinlerde görelim ehliyeti bakkaldan mı yada manavdan almadığını hem bize hem de meb kanıtlasinlar.herkese basarilar dilerim.


  2. 2087
    murat

    Arkadaşlar yapmadigin zor filan değil ya ben araba 8 saat eğitim.gordum video izledim yavaş gidin sinyalleri yakın çıkarken kalkarken yoğunluk gördünüz 2 yle giderken debraj fren 1 kalkarken sol sinyal debraji kavram az gaz tehlike gördün debraj fren öyle tak 2 kiye parkta duba arka lastikler aynı iza tam sağ yap çizgi sol tekeri geçtiğinde az tam sol debraj la gir l de ise kaldırım bitişinde tam sağ kır duzlediginde 1.5 tür sol yap sinyalleri unutma bide başlayalım.dince kontağı bir kere çevirince ikaz ışıkları aoncek de el freni boşta de aynaları düzelt de sinyal veriyom en önemlisi giderken yayaya yol ver


  3. 2088
    leyla

    Arkadaşlar 4 martta sinavdan başarisiz olmuşum milli eğitime para yatirdiğimizda birde Sürücü kursunadami para yatiriyoruz? Basindan gecen varsa soyleyebilirmi.


  4. 2089
    Sezai Kerem

    Emniyet kemerini takmadım diye direk biraktilar. Yaziklar olsun ya


  5. 2090
    Onur DEMİR

    Arkadaşlar normalde araç kullanmayı biliyorum fakat başka bir sürücü adayı yüzünden kaldım. benim hatamda var tabiki. Ek ders almamız gerekiyormuş ben almak istemiyorum boşu boşuna 250 TL Vermek istemiyorum sadece sınav harcımı yatırsam sınava giremezmiyim ?


  6. 2091
    Alp

    arkadaşlar ben 11 martta girdiğim sınavı geçtim sizlere tavsiyem
    heyecan yapmayın
    sinyaleri kesinlikle unutmayin
    + hocanız iyiyse sıkıntı olmaz


  7. 2092
    Can

    Usta böyle saçmalık yok herşey güzel gidiyor ama hocalar abuk subuk muhabbet ediyorlar sizin aklınızı karıştırmak için ellerinden geleni yapıyorlar. Ben 11mart sınavından kaldım park alanına kadar götürdüm vites boşda ayak frende diger ayak dinleniyor adam hazirsan baslayalim dedi 2 dk dir ayak dinleniyordu. Ayagi unutturdu resmen bana debriyajsiz vitesi cektim pat bitti. Adalet mi bu .? 2.seferde daha kurnaz olucam. Bunlarin oyununa gelmiycem . Siz siz olun yolda kimseyi dinlemeyin onunuze aynaniza bakın. Benim tek hatam dalgınlık oldu.


  8. 2093
    Kevser

    Bende kaldım bugün 2 kez stop gaza çok basma ve heycan çok zorr


  9. 2094
    Ali güray

    Arkadaşlar ben bu gün direksiyon sınavına girdim kaldımda ya arkadaş 1 defa istop ettik diye adam boraktı bizi rampada sağlık olsun ama kız 4 kere istop etmiş bırakmamış bu zoruma biraz gitti bayanlarada kusura bakmayın ama gerçek bu


  10. 2095
    Mhmt

    arkadaşlar bugün 3. sınavimdan geçtim sadece bildiğinizi yapın ve konstre olun bende çok heycan vardi o yüzden kalıyordum sizdede varsa saglık ocagindan doktorunuza dideral yazdirin ben içtim bugün çok iyi geldi heycan yaptirmiyo..


  11. 2096
    suleyman mehmed değer

    Haksızlık var sadece bunu diye bilirim


  12. 2097
    1.sinavda

    Arkadaslar ben dün sınava girdim Amman sınav saatinden cok önce gitmeyin 1 kaç tane ağlayan gördüm çok moralim bozuldu ama ben stres yapmadım çünkü PASIFLORA adında bi ilaç önerdiler 1 saat önce içtim çok sakindim özellikle park etmemi çok beğendiler FAKAT ARABAYI CALISTIRMADAM EMNİYET KEMER TAMAMI BAYAN KOMİSYON ÜYESİ HATIRLATTI yinede Allah razı olsun geçirdiler ilk sinavimda


  13. 2098
    Ihsan

    Ilk sınavdan bütün parkuru tamamlayıp ışıkda duramadım kaldım kazandım hevesi yapmayın


  14. 2099
    Ayşe

    Çok gıcıklar bırakmak için ellerinden geleni yapıyorlar. ARABA biner binmez frene basıp durdurdu neymiş yerler kaygan idare edemezmişim öyle bir bayandıkı sanki doçentlik falan verecek


  15. 2100
    furkan

    küçük şehirlerde geçmesi kolay oluyor :) ))


  16. 2101
    Salih

    Böyle bişey olabilirmi ya ana sınav tarihinde degil ara sınav tarihinde girdik direksiyon sınavına ve sadece arka dekerler sarı çizgiye degmedi diye arabadan indirilidim olabilir bi böyle bişey üstelik bi dahaki sınavda hazirandaymıs meb pe sesleniyorum lütfen buna bi çare bulun 4 kez stop ettiren kız geçiyoda sarı çizgiye degmedi diye kaliniyosa insafsızlıktır bu lütfen bi çare bulun


  17. 2102
    Salih

    Üstelik saygıda kusur etmezken adayin morelini bozmak için yapmadigi sey kalmiyo elinden geleni yapiyo bi 2 kez dreksiyon sinavina girerken 80 lira degilde 100 ila 200 lira vermem gerekiyomus böyle bi saçmalik olabilirmi ya


  18. 2103
    İsmi boş bırakıyorum

    İlk kez direksiyon sınavına girdim. Ayaklarım o kadar titredi ki heyecandan, 3 saat geçti yeni yeni kendime geliyorum. Komisyon panik mi yaptırmaya çalıştı anlamadım, sinyal vermedin dedi, halbuki sinyal tık tık ses çıkarıyordu. Bu tık tık sinyal sesi dedim. Neyse, geçtim. Profesyonel şoför bile heyecan yaparsa geçemez, sakin olmalı geçmek isteyen adaylar. Sakinleştirici falan da kullanmayın, refleksler çalışmıyor ve kalıyorsunuz.


  19. 2104
    Aşkımın askiyim

    Komisyon gayet iyiydi heyecanimdan konuşturmaya çalıştılar yatissin diyehersey güzeldi duruş kalkis lakin iki duba arasında üç hoca müdahale edince kaldırıma çarptım arabadan indirdiler tekrar sınav nisan ayında imis park yerindeki komisyon hocası kaçıncı denemen dedi ilk dedim ooo 5/6kez giren var deyip teselli etti guya


  20. 2105
    sinirli

    25 mart 2017 de girdim sinava tekerin biri cizgide degil diye indirdiler ..kendilerini oturtsan direksiyona oylece kalirlar.insani birakmak icin ellerinden geleni yapiyorlar


  21. 2106
    Emine Yildiz

    Hersey cok iyiydi gerizekali baskanin yuzunden konusturmak icin yer ariyo koltugu ayarliyodum emniyet kemerini takicakdim el freni nerde silecek nerde sonra cikabilirsin dedi bende emniyet kemerini unuttum indirdiler allah kahretsin bunlari birakmak icin yer ariyolar beter olsunlar


  22. 2107
    gufran

    Haksizlik bu neymis sari cizgiye tekerlek deymemis emege yazik


  23. 2108
    Ferat

    Ben bugün direksiyon sınavından kaldım diğer sınav ne zaman arkadaşlar


  24. 2109
    Mehmet

    Arkadaşlar ben kaldım bugün sınav ne zaman diğeri


  25. 2110
    Talihsiz

    Park ederken 3 kişi birden müdahale edince bildiğimide unutturup dubaya çarptırttılar


Sayfa: « 180 81 82 83 84 [85] 86 87 88 89 9091 »

Sayfaya yorum yazınız

Yorumunuzu aşağıdaki kutuya yazınız ve Gönder'e tıklayınız.

WP Theme & Icons by N.Design Studio | Türkçe Çeviri: WP Arşiv
Yazılar RSS Yorumlar RSS Giriş